Rocky Balboa VS Ivan Drago

0kommentarer

Ligger tusan fortfarande i sängen, inte bra Zandra. Men idag ska jag minsann ta tag i mej själv och ge mej ut i civilisationen. Ska träffa min Babe idag, sen blir det träning i form av bodypump. Jag gillar att hårdstarta, för då får man träningsvärk direkt och då är det lättare att motivera sej till att köra vidare.

Var vaken en stund igår natt och såg på en utav mina favoritfilmer - Rocky IV. Ja, jag har lite märklig filmsmak. Vet faktiskt inte vad det är jag gillar så mycket med dom filmerna, dom är bara kung helt enkelt.
När jag kollade på filmen så undrade jag för mej själv om sista fight-scenen är trickfilmad, för hur gigantisk ser inte Dolph Lundgren ut i jämförelse med Sylvester Stallone? Så jag googlade på saken och det visade sej att i verkligheten är Dolph Lundgren gigantisk med sina 195 cm över marken medans Stallone faktiskt kan klassas som kort med endast 175 cm över marken. Så det förklarar ju en hel del, 20 cm längdskillnad, klart som korvspad att Stallone ser shorty ut.

Ne, nu ska jag ta och kliva upp och göra någonting av den här dagen

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej