Skönhetsoperation

4kommentarer

Då har jag precis kommit från operationsbordet. Ni vet att jag pratade om en kul nyhet för någon dag sen... det var att jag skulle operera mej. Ansiktslyft, silikonläppar och näsoperation. Jag är fantastiskt nöjd. Visst blev det bra?



Vet ni, jag skämta bara. Men jag ska operera mej snart. Jag har inte fått någon tid än, men jag var på läkarbesök den 27 juli och inom tre månader ska jag få min tid. Är lite nervös! Var länge sen jag låg på opererationsbordet, men den här gången så behöver jag inte sövas fast frågan är om det är något positivt?? Hatar att man hör allt dom gör. Faktum är att det är en skönhetsoperation, men mer säger jag inte, ni får vara nyfikna ett tag till. Det är en sak som jag har velat göra länge och det kommer bli fantastiskt och jag kommer känna mej som en ny människa!

Puss på er!

4 kommentarer

Emy

18 Aug 2011 13:26

Alltid lika snygg:p

Stina

19 Aug 2011 11:25

Hih, snygging, funderar på att ha den bilden när du ringer mig;) Läskigt att vara vaken under en operation! Tänk om de säger - "oj nej! shit.. skynda.. ta där där där!! , fan! den sprack, skit! Söv ned patienten NU.!!!" - ehm... nu ska jag inte skrämma upp dig, men det kommer gå skit bra:D Ditt självförtroende kommer stiga !:D Säkert en baggis operation för läkarna:) kram!

Stina

19 Aug 2011 11:26

och ja... ang sy kuddar, så visst! Kommer nog sy mina kuddar med till soffan:D

Julia

19 Aug 2011 13:18

Patt-Lisa!!!! ;)



Jag tror det kommer gå bra att vara vaken. Jag har ju själv varit vaken när dom skar i mig. Jag bajsde nästan på för jag var så nervis, men det gick bra. Du blir så pass bedövad. Det känns sjukt obehagligt, men ont behöv du då inte oroa dig att det ska göra :)

Kommentera

Publiceras ej