Sommaren är över...

4kommentarer

Nu bli det nog inga fler soliga dagar på stranden för min del :( Ser ut att bli regn hela veckan i Umeå. Lyckligtvis så börjar jag ju jobba på måndag så det gör mej inget.

Sitter på bussen nu och har bara någon mil kvar tills jag är hemma igen. Lämnade Luleå lite tidigare än jag hade tänkt för Malin jobbade och jag hade ingen lust att vara själv där hela dagen.

Nu ser fram emot att komma igång med simning, gym och bodypump. Kände mej ganska vältränad innan jag gick på semester, men jag kan inte direkt påstå att det känns lika bra nu. Har klämt i mej fullt med onyttigheter under den här semestern och det sista jag vill är att gå upp alla kilon igen. Hårdtäning nästa! Kanske eventuellt tävling snart om jag hinner komma i form. :)

Nu ska jag hem och tvätta och packa upp allt jag shoppade på Gekås. :D

Puss på er!

4 kommentarer

Julia

05 Aug 2011 20:43

Haha. Jag har en anledning till den dåliga uppdateringen. Jag har ingen dator :S den har gjort slut med mig. Sjukt drygt, men snart är jag tillbaka :)



Välkommen hem säger jag till dig. Och jag håller med dig om träningen, inte okej! Och jag längtar efter att få se allt du köpt :D Haha, har du sett Maria montazamis nya reklam??

Ida

06 Aug 2011 11:24

Var med på Dagens blogg!♥

http://idahtt.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html

Svara även på Dagens Fråga!♥

http://idahtt.blogg.se/2011/august/dagens-fraga.html

[FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning

06 Aug 2011 11:52

Intressant blogg du har !! (:

--------

http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros

Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:



Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning (och självskadebeteende och deprission). I min blogg hittar du också delar utav Noveller (böcker) jag skrivit och en massa annat bl.a min Tankar och Känslor !!

Julia

06 Aug 2011 11:58

Kan jag hjälpa att du är någon slags superwomen när det gäller....typ allt?? Hjälp mig så att jag kan mobilblogga så ska du få se på andra bullar ;)

Kommentera

Publiceras ej