Stugan. Besök av Stockholmarna.

2kommentarer


Mamma och Elza letar efter fiskar.

I fredags for jag och mina bröder och hälsade på morsan och Åke i stugan. Mormor och Morfar var också där och senare på kvällen kom även min morbror med fru och barn från Stockholm och hälsade på.

Jag vet att jag har sagt det förut, men jag gillar INTE barn... men jag tycks hela tiden bli motbevisad. Först var det Linas Neo som tog sej in i hjärtat på mej och nu mina kusiner. Ganska snabbt blev jag huvud-lekledaren, för ingan annan orkade. Men jag hade kul med mina småkusiner. Jag tror faktiskt att det är så att jag gillar inte barn i allmänhet, men när jag får lära känna dom så ändrar jag snabbt åsikt.

Jaa, det blev världens släktkalas ute i stugan. Mat i alla möjliga olika former, lax, fläskfilé, tre olika såser, potatissallad, vanlig sallad, tomat och mozarella och den stora finalen bestod av min favorit: Blåbärskaka!!




Bilderna får tala för sej själva. Jag försöker gottgöra er med bilder för att allt för många inlägg har saknar just det.

Puss på er!

2 kommentarer

Stina

16 Aug 2011 16:25

Oh! Gud!!! Blåbärskakorna! Dem måste vi verkligen göra! Om du vill köra biskvier, så kör jag blåbärskakor;)



OJ va stora tremenningarna har blivit! Oj! Sötnosar:)

Julia

16 Aug 2011 18:53

Supergulliga bilder :) och den där kakan går ju inte av för hackor. Du ska få bjuda mig på det någon dag :)

Kommentera

Publiceras ej