Today I feel like not doing anything...

0kommentarer

I just wanna lay in my bed... Lalala. The lazysong by Bruno Mars.

Idag är jag ledig på eftermiddagen från mitt andra jobb, sen jobbar jag både förmiddag och kväll hela veckan ut, så idag känner jag för att göra just ingenting. Har ju jobbat på förmiddagen såklart, sen var jag förbi Östra och skrev in mej på Komvux, men efter det tog jag tag i att göra ingenting. La mej nämligen och sov en stund, skööönt.

Efter 3 timmar att göra ingenting är jag uttråkad!! Vi får se om jag hittar på något snart, dessvärre blev jag lite lat. Längtar till imorgon, då ska jag fixa mina naglar ( kanske för sista gången) börjar man vårdskola kan man ju inte ha långa-glittriga naglar, synd.

Ett litet levnadstecken idag iaf, nu ska jag återgå till mitt slappande och slöande.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej