Okontaktbar för en stund.

1kommentarer

Ice morsan har försökt nå dej 7 gånger...
Jag och mamma hade stämt träff igår, hon skulle hämta upp mej hos Lelle, vi skulle fara och handla sen skulle vi åka ut till stugan. Bara det att min telefon strejkade för en stund så mamma fick inte tag på mej... Hon for därför förbi mej och kolla om min bil stod där, vilket den inte gjorde för jag var ju hos Lenita... Så hon åkte vidare till L men där stod ju inte min bil, neee, såklart den inte gjorde för jag kör ju volvon... Mamma gav upp och var irriterad som tusan för att jag inte svarade på telefon. Då for hon till maxi och skulle handla själv då hon kom på den snilleblixten att ringa L som kunde lugna ner mor min och säga att hennes förlorade dotter var hos Lenita, precis som hon hade sagt att hon skulle vara! :) Stackars mamma, inte lätt att bli förvirrad och irriterad.

I stugan var vi, jag och mina syskon, mina kusiner, mamma och Åke, mormor och morfar, Erik och Cecilia... Rena släktkalaset. Jag var barnvakt och dom andra donade med maten. Sen poolade vi till mitt i natten... Mys mys mys.

Tidigare idag har jag varit på kalas hos brorsan. Sen på kvällen vart det grillning i Vännäs och lite festligheter. Sen skjutsade jag hem Rickard och Sara och nu sitter jag här hos Rickard och har precis sett klart sagan om ringen. Och nu fortsätter jag mina nattliga besök till Lelle och ska hämta Volvon.

Jag hoppas som vanligt att ni har det lika bra som jag. God natt, sov gott alla.

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

14 Aug 2011 09:32

ajdåå! strejkade din nya ajfån:S

Kommentera

Publiceras ej