Semestern 2011

0kommentarer

Litet bildspel från min underbara semester.


Grillning i Länghem med Stina, Emy och Emil. Skåååla med Rosévin (som jag för övrigt har druckit hela sommarn typ)


Framemot skymningen började vi bli lite runda om fötterna. Vi satt och ljög ikapp och lät spotify vara på så det fick agera singstar ;)


Pyjamaströjan som alltid följer med när vi ses.


Klitterhus i Ängelholm. Fantastisk dag med sol, bad, pizza och regn.


Röda läppar. Sitter på en uteservering i Ängelholm och dricker rosé såklart. Senare blev det bio, Brides Maides.


På Liseberg träffade vi Lina och Neo. Neo tyckte det var skit gott med glass!! Emy blev nästan utan, stackarn.


Slänggungorna. Zandra håller på att skratta brallan av sej, lätt en av favoriterna. Fast balder och Kanonen var också grymma.

    

1. Emy utanför Gekås. 2. Min schnygga klänning som jag köpte på Gekås. 3. Åt fantastisk god Langos på Luleåkalaset. 4. Jag och underbara Malin. 5. Rolig skylt på busstationen i Piteå? eller var det Skellefteå?
(Obs! Miniatyrbilderna är klickbara)


Fin kväll i Luleå. Fantastisk fin stad faktiskt.

Tog nog över 200 bilder under semestern så ni har bara fått ta del av lite utav godbitarna. Och en bild säger mer än 1000 ord, eller hur, så därför tackar jag för mej.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej