Väckt av Vaktis.

2kommentarer

Ringde till min hyresvärd idag och skulle felanmäla vattenkranen, fläkten och lampan i köket. Han sa att han skulle skicka Vaktis Lelle nu i veckan, men jag trodde ju knappast att han skulle komma idag! Jag käkade lunch efter jobbet och kollade på ett avsnitt av Vänner, sen somnade jag och väcktes en timme senare av att Vaktis stampar in i lägenheten. Han hade såklart ringt på före, men det hörde inte jag när jag var i drömmarnas land. Aningens pinsamt!

Fick iaf fixat allt som kunde fixas på plats också ska jag få en ny fläkt och en ny kran. Säga vad man vill, men Scherdins fastigheter värnar verkligen om sina hyresgäster, mycket bra service har dom! Screw bostaden säger jag bara! ;)

Nu ska jag värma upp inför mitt älskade bodypump-pass. Träningsvärken börjar infinna sej och då är det bästa att fortsätta köra stenhårt så försvinner den fortare.

Puss på er!

2 kommentarer

Anonym

10 Aug 2011 08:13

ja, jag är inne på det jag med:) den i mitten:)



oh;) ja, men du hade ju uppdaterat din bligg nu o inte nämner du det! värsta grejen jue! ja, det gjorde jag med min vän<3 jag kände glädjen genon hela mig o kände yes! nu vänder det och nu skulle du äntligen få börja på din resa mot ditt dröm mål:)

Stina;)

10 Aug 2011 08:14

Kommentera

Publiceras ej