Frisk

0kommentarer

Nu är jag pigg igen, det var en snabb och smidig magsjuka jag fick mej. Låg hela dagen igår, men började få i mej lite mer vätska framemot kvällen också fick jag sova hela natten så i morse när jag vaknade kände jag mej kry igen.

Dock blev det inget jobb dom här två dagarna som det var tänkt, bummer! Så ikväll följer jag med Mammsen till stugan och imorgon ska vi fira julafton där, en dag tidigare.. Sen ska äter vi lunch på skäret och sen ska jag jobbar några timmar. Fick höra från samordnaren på Attendo idag att det kommer bli en lugn kväll och jag få förhoppningvis sluta någon timme tidigare. Efter jobbet så åker jag till Pappsen och firar det som är kvar av julen där. Det kommer bli Kalas! :)

Nu ska jag ta och packa ihop lite kläder och smink sen vänta tills mammsen kommer.

GOD JUL

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej