Makeover

1kommentarer

Jag vill göra om här hemma. Har inte så mycket pengar över till det, men jag sitter och funderar på hur jag skulle kunna ha det. Allt i min lägenhet är från mitt gamla place. Det passar inte riktigt in här och jag tycker det ser plottrigt ut, för mycket grejer. Alla som känner Zandra vet att Less is more och för tillfället är det too much helt enkelt. Förvisso har jag en liten lägenhet, så helt stilrent går det inte att få det, men lite mer struktur borde inte vara omöjligt.

Vill ha en vit soffa. Vet att det är hemskt opraktiskt, men jag får köra på "ta av dej byxorna" innan man sätter sej i soffan, eller så plastar jag in soffan helt enkelt ;) Hur som helst, kollade lite på Ikea.se och jag har alltid velat ha en ektorp-soffa: billiga, snygga, sköna.


Soffan t.v heter ektorp och kostar 2995:- Soffan t.h heter ektorp Lövås och kostar 7495:-

Är det bara jag som är blind eller ser sofforna exakt likadana ut?? Varför skiljer det 5000 kronor? Jag fattar NOLL!

Jaja, nog om inredning. Nu ska jag sätta mej och kolla på streamade föreläsningar om cellen, Jippi!

Puss på er!

1 kommentarer

Emy

06 Dec 2011 16:29

Haha jag tänkte skicka till dig imorse, "ta av dig byxorna", "du e en sjuk människa" "ska jag köra över dig eller" haha satt o garva för mig själv på jobbet :p ektorp hade ju jag i Örebro, o klädseln går o tvätta:)

Kommentera

Publiceras ej