Minsann inget decemberväder inte...

1kommentarer

Jag tar tillbaka det jag skrev igår: att det var värsta dagen att jobba för att det formligen vräkte ner snö. Idag kommer det nog bli snäppet värre tror jag, för idag är det nämligen töväder och dom ca 2 dm snö som kom igår har förvandlats till blask och slask. Jag har inga skor som är lämpade för detta väder, bara när jag gick till bilen så blev jag dyngsur om skon. Suck! Hade mycket hellre suttit inne hela dagen och pluggat, men icket....

Det är bara att bita ihop!

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

10 Dec 2011 18:57

vaa? slask? var bor du någonstans???? : p Är det sån stor skillnad på stan och uppe på berget? visserligen har det legat på nollan, och kanske någon grad minus och took snöat.. men lite snö kvar är det väl nere på stan?

Kommentera

Publiceras ej