Påväg mot huvudstaden.

2kommentarer

Nu sitter jag på bussen påväg till Sthlm. Har laddat med matsäck i form av mackor, nötter, kexchoklad, frukt och dricka. Jag har även med mej sysselsättning på bussfärden: dator, laddad med filmer och serier, och anatomi-böckerna. Nog ska jag kunna stå ut på den här resan i 10 timmar.

Startade från Umeå för cirka 2 timmar sen. Jag tog plats på bussen och började kolla film, när filmen började närma sej slutet så tittar jag upp och tycker att jag borde vara någonstans norr om Härnösand, men icket, vi har inte ens stannat i övik! Suck så långsamt det går. Filmen jag kollade på, Kiss kiss Bang bang, den var faktiskt bra, lite små humoristisk på sina ställen. Jag gillar. Nu har jag Warrior och Dear John kvar och såklart några avsnitt av the big bang theory:)

Avslutningsvis så vill jag önska er ett gott nytt år.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

03 Jan 2012 09:45

Bussresan gick nog fort?! :D



Gott nytt år Zndry ;D

Anonym

03 Jan 2012 09:46

ZANDRY!!!!

Kommentera

Publiceras ej