Stök och bök..

0kommentarer

Har genomlidit en jobbhelg, som sagt fre, lör, sön... Nu är jag "ledig" men istället för att ta itu med röran som jag har skapat i min lägenhet under dom senaste dagarna så måste jag på allvar sätta mej men Anatomin. Dugga imorgon. Tack vare min snälla kurskompis Sandra så får vi alla skriva duggan här i Umeå. SKönt att slippa åka till Övik.

Men ja, min lägenhet ser som vanligt ut som ett bombnedslag. Jag ogillar intensiva plugg-perioder, Ojjj vad man kan stöka ner alltså. Inte för att jag har pluggat ens i närheten av så mycket som jag borde ha gjort, men så är det alltid när det gäller mej.

Igår var för övrigt det sämsta dagen någonsin. Det började med att min cykel streakade, kedjan gick runt men hjulet snurrade inte. Suck, så jag fick styra cykeln hem. Sen när jag skulle till jobbet så kom jag inte in i bilen för låset hade frusit. så jag fick hoppa in från passagerarsidan och kränga mej över till förarsidan. Jag startar bilen och när jag trycker på gasen så händer det Ingenting, bilen står på stället och spinner. Tö-vädret som vi hade i lördags hade frusit på till igår så bilen stod i ett hål som var isbeklätt... Fick hämtning av en snäll kollega.

Väl på jobbet så var det en hektisk kväll, allting som kunde gå snett gjorde det också, mer kan jag inte säga. Så det var skönt att komma hem igår och däcka i sängen.

Nu: Plugg!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej