Svenskt rekord

2kommentarer

HAHA, jag har verkligen ett svenskt rekord. Jag har länge haft svenskt rekord på 800 m fritt, men Lina Watz har ju såklart raderat ut det med över en minut bättre tid. Men jag får stoltsera med mitt svenska rekord på 400 medley ett tag till i alla fall.



Syns dock jättedåligt, men jag ska förtydliga vad det står på den röda raden:
400 m medley  Lindgren Zandra  IKSU  110610  Risösim  07:35;64

Jag kan förstås bara ha gått in i excel och skrivit dit mitt eget namn, men det vore ju patetiskt i sånna fall, detta är dagens sanning och om ni inte tror mej så kan ni gå in och kolla själva: http://www.handikappidrott.se/templates/Page.aspx?id=4106

Jooo, föresten, SM går i Skellefteå nästa år och jag hade nästan tänkt att åka dit faktiskt. Det är ju så nära. Men då ska jag tusan vara i form i sånna fall, så jag får se över hur kommande termin ser ut och se om jag kommer ha tid att träna.

Puss på er!

2 kommentarer

Jylia

16 Dec 2011 10:00

Ha! Är du bra eller är du bra?? Och förresten....riktigt snygg design :)

Emy

16 Dec 2011 14:16

Zandra e bäst!:) snygg ny design:) gjort själv?

Kommentera

Publiceras ej