Uggs

1kommentarer

En till sak som jag önskar mej:


Uggs, från brandos.se. Hur mysiga ser inte dom där ut att vara? Som socksockar, fast med sula. VILL VILL VILL HA! Såklart så är dom ju dyra som katten, 1799:- Jag vet inte om det är värt det riktigt. Men drömma kan man.

Idag bestämde jag mej för att stanna hemma från föreläsningen, for därför inte till Övik idag. Det visade sej sedan att dagens föreläsningar var inställda (för att läraren hade "glömt bort" att hon skulle ha oss, vilken tabbe) men snacka om att välja rätt dag att skolka ;)

Så vad har jag gjort idag? Nothing at all. Börjar få lite spring i bena så jag ska fara och träna lite hade jag tänkt.

Puss på er!

1 kommentarer

Annie

14 Dec 2011 21:49

Kärt barn har många namn! Haha. socksockar. Här nere i trakterna säger vi raggsockar! Eller jag säger det ;) Men de såg kanonmysiga

ut! : )

Kommentera

Publiceras ej