Ruta ett!

1kommentarer

Jag har ett tråkigt tillkännagivande, min blogg kommer att vila en stund framöver. Ingen vill läsa en dyster blogg och just nu kan jag inte låtsas att jag är glad när jag innerst inne inte är det.

Helgen som var var jag i Malmö och tävlade. Allting gick skit. Äsch, tävlingarna gick väl okej med tanke på hur lite jag har tränat. Och Emy, Annie och Mia var ju och hälsade på, det var jättekul. Men resterande delen av helgen var tung och jag mådde dåligt och var ledsen större delen av tiden. Nu känns det som att jag är tillbaka på ruta ett när det gäller sorgen.

Därför hoppas jag att ni förstår att jag inte uppdaterar så mycket. Det går ju bra att ringa om man undra något ;)

1 kommentarer

Lina

14 Feb 2011 10:07

ja jag håller med till 100%, det är perioder jag inte uppdaterar på 2-3 veckor då allt känns skit för jag vill inte att dom ska läsa världens deppblogg så gör som du vill, vill du inte uppdatera innan du mår bättre så skit i det :)



.....MEN eftersom detta är det enda livstecken jag har ifrån dig är det ju helt ok om du hittar nåt annat sätt att visa att du lever ;)

Kommentera

Publiceras ej