Alla hanterar sorg olika..

1kommentarer

... Mitt sätt var att sluta äta. Vissa tröstäter, men jag hade noll aptit. Den börjar sakta men säkert att komma tillbaka så ni behöver inte vara orolig att jag ska tina bort.
 

FÖRE:                                             EFTER:


HAHA, konstiiga bilder idag ;) Men jag har konstaterat att byxorna har blivit större? Eller är det jag som blivit mindre? Bilderna är tagna samma dag såklart, men "före-bilden" putar jag ut magen allt jag kan :P 4 kg har jag gått ner på 3 veckor. Att bli dumpad är tydligen bästa bantningskuren.

Jag har mått dåligt, men den här dagen har blivit en vändpunkt för mej. Pratade med Jonas igår och det kändes bra, vi sa Godnatt och Hejdå som vänner och det är första gången jag har känt så på 3 veckor. 

Nu blickar jag framåt.