Drömmar om en hund

2kommentarer

Dom senaste dagarna dagdrömt mycket. Dagdrömt om egen liten hund. Tidigare har jag alltid alltid velat ha en Rottweiler, men nu har jag tänkt om... Jag skulle aldrig kunna uppfostra en sådan ras, och inte heller ge den den tid den behöver, så därför skjuter jag dom drömmarna framför mej ett tag och funderar på något lite lätthanterligt. Nämligen en Pinscher (även kallad mellanpinscher).

 

Visst är den fin? Eventuellt lutar det åt en dvärgpinscher, men vi får se vad jag bestämmer mej för. Just nu kan jag verkligen inte sluta tänka på det. VILL HA!

2 kommentarer

Stina

22 Jan 2011 16:46

och jag vill ha min stabyhoun!:D



den va fin, mellan storleken alltså!:D ha ju bara sett småttingarna.



Elina

24 Jan 2011 15:26

Vi har samma dröm att skaffa hund (A)

Jimmy han vill ha en dvärgpinscher!

Kommentera

Publiceras ej