Ingen favorit

4kommentarer

Mitt betyg på sushi är kort och enkelt, Blä! Absolut ingen favorit för mina smaker. Usch nej! Jag tog inte en hel sushi tallrik utan nöjde mej med en och åt friterad kyckling som varmrätt. Jag förstår lixom inte konceptet? Rått kött? Rå fisk? Man kan ju bli sjuk!

Är hemma nu och är trött som... jaa jag vet inte vad, men trött är jag iaf. Jag har bojkottat teven för dagen och tänkte faktiskt gå och lägga mej nu. Eventuellt att jag läser något i min otroligt spännande bok - Taxiboken ;)

Var på stan idag förresten. Hittade en väska, en axelremsväska (kanske dom kallas?) men jag tycker det känns praktiskt med en sånn om man ska strosa runt i London på våren, och kanske vill ha en extra tröja med sej och systemkameran. Smidigt och enkelt att bära jämfört med en som man hänger på axeln som man får gå och hålla upp hela tiden. Jaa, vi får se om jag unnar mej själv den ;) 299 kr kostar den ju bara!

Okej, nu ska jag stänga av dumburken. Nattinattt!

4 kommentarer

Stina

19 Jan 2011 08:18

vad jag ha förstått det, så är det inte säkert att sushi smakar likadant, om du äter på ett ställe och sen ett annat ställe nästa gång..



jag vet inte alls vad jag tycker om det, men riset som är inlindat tyckte jag nog va gott, o en liten bit av advokado och fisk:) men mkt mer än så har jag inte smakat, bara att den gröna såsen va bläää:p

kaowe

19 Jan 2011 10:39

sushi är ju skit gott ju, du borde testa laxen, så smeker du på lite wasabi o sen så doppar du i sojan, yuummiee gottt:D hur långt har du kommit i taxi boken? gäller den i hela sverige Ir umeå?

Julia

19 Jan 2011 13:22

Sushi är en sådan maträtt som blir godare och godare för varje gång du äter den, det säger typ alla! Jag var inte vidare förtjust första gången jag smakade..men nu några gånger senare; I LIKE!!!! Så ge det nån chans till vetja :)

Emy

20 Jan 2011 09:40

ja jag kanske skulle prova o se om den funkar=P tihi

Kommentera

Publiceras ej