Ingen ro!

3kommentarer

Idag njuter jag av min första dag på arbetslösheten, men fick jag sova ut? Njaa, det kan du inte tänka dej!! Upp i ottan, kl 05.30 skulle jag köra Jonas till flygplatsen. Men det gick bra, jag körde han, släppte av han och for hem igen och la mej och sov. Men tydligen så hade naturen något emot at jag skulle få sova idag. Vaknar flera gånger av ett brööölande rådjur som vill ha mat och när solen gick upp så byttes rådjuret ut mot en hes katt som ville in i värmen. Suck, ingen ro för mej idag inte!

 Rådjuret som har bosatt sej på våran gård.

 En liten fågel som äter mat. Fotat med mitt zoomobjektiv :)

3 kommentarer

Julia

24 Jan 2011 12:12

Men åh!!!! Hur sött var inte rådjuret??? Jag har aldrig sett en rådjur live. Hoppas det händer någon gång. Men att dom brölar så högt?? Jag tänker mig att det måste ha varit högt för att störa dig?!?!? :O

Ditt nya zoomobjektiv verkar vara bra! Tänk om du skulle fånga en fin regnbåge på bild någon gång? det är min dröm ;)

Elina

24 Jan 2011 15:25

Fina bilder :)

stina

24 Jan 2011 16:48

ja, det var mys väder:D idag har det verkligen töat.. och imorgons kulle det tydligen bli jätte kallt igen, snacka om isgata då!:S

Kommentera

Publiceras ej