Krya på mej!

2kommentarer

Seriöst, vart kommer allt snor ifrån? Det slutar aldrig rinna ur näsan, bara snor snor snor överallt!! Det var länge sen jag var så här jävla förkyld, oftast brukar jag ändå kunna jobba och leva som vanligt fast jag är sjuk, men den här gången är det enda jag orkar är att ligga i soffan och tycka synd om mej själv.

Tacka vet jag förhäxad, som jag har legat och kollat på hela dagarna. 16 avsnitt på 3 dagar, starkt jobbat skulle jag vilja säga ;) Nu kanske ni förstår varför bloggen har legat nere. Har helt enkelt ingenting att skriva om. Ingenting har hänt :(

Jag är ledsen, jag hittar verkligen ingenting annat att skriva om, så ni får nöja er med det lilla livstecknet från mej idag.

2 kommentarer

Julia

12 Jan 2011 14:23

Krya på dig kära vän!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas du blir frisk snart...helst typ...nu?! :) Eller iaf imorgon, eller sista budet; till helgen!

Kanske ska vi ses något i helgen????????? :D

Elina

12 Jan 2011 14:48

Krya på dig :)

Kommentera

Publiceras ej