London baby!!

4kommentarer

Jajjemen, nu är resan bokad! En weekend i London med min kära mor. En helg med sightseeing, shopping och mysiga caféer. Den 12 maj åker vi. Och jag längtar redan. Ska bli så läckert att äntligen få se London och särskilt på vårkanten tror jag att det blir fantastiskt.

I övrigt så har vi haft en lugn kväll jag och Jonas. Innan idag var vi hos Daniel och Jenni och hjälpte dom att sätta upp gipsskivor, spackla och slipa i deras nya hus, som för övrigt är ett totalt renoveringsprojekt. Sen så åkte jag på träningen och simmade, det var fett jobbigt! Men roligt ändå, nu har jag verkligen kommit igång med träningen och jag ska vara i någorlunda form till malmö open i februari.

Nu ska jag gå och pussa på Jonas och föreslå att vi ska spela nintendo wii. Vi spelade bowling i morse, och vi kan säga som så att jag K-R-O-S-S-A-D-E allt motstånd!! Så han vill nog ha revange.

OBS! bilder från nyår kommer, håll ut bara :)

4 kommentarer

Julia

07 Jan 2011 12:41

Otroligt roligt hördu :D

Harry Potter-town och allt ;)

Stina

07 Jan 2011 17:18

ooh, va mys o åka iväg med din mamma:D bara ni två? extra mys då!:D London är fint på våren:)



tack!:D lite vintrig blogg:p

jag trodde det var d på slutet med, men icke sa nicke:) Stabyhoun är det:)

Elina

07 Jan 2011 17:19

Hoppas ni får det bra i London :D

kaowe

08 Jan 2011 00:24

jadu zandra meningen är väl att man ska få mer läsare:) har ju dig än så länge:) och jag väntar fortfarande på nyårs inlägget ska bli intressant o läsa den:)hälsa jonas att han får utmana dig på boxning:P

Kommentera

Publiceras ej