Photoshop

2kommentarer

Länge har jag haft photoshop på datorn, typ alltid! men på engelska... Det är nog konstiga ord på svenska, men man har lärt sej vad allt betyder på svenska och jag orkar inte lära mej det på engelska. Prova sej fram skulle man kunna göra, men jag har inget tålamod med det.

Jaa, hur som helst så pratade jag en stund med Kaowe som precis har gjort en fin header på sin blogg med hjälp av photoshop. Jag vill också!! Jag kan ju, men har bara inte programmet. Så nu sitter jag alltså här och har laddat hem från piratebay, håller tummarna att det ska funka. Jag är inget datasnille direkt, så funkar det inte på första försöket så skiter jag i det! Tålamod? Nej, det finns helt enkelt inget :P

Men ni lär ju märka om det funkar. Funkar det så har jag snart en ny och fin header och ett helt nytt och fräscht utseende på bloggen. Funkar det inte så får ni dras med den här ett tag till!

2 kommentarer

Julia

14 Jan 2011 23:43

Vaa? Jag tycker du har ett sanslöst tålamod när det gäller teknik :O Det skapas allt som oftast magi när teknik är dina händer....

kaowe

15 Jan 2011 11:01

Hur gick d? fick du ner den? vi kan ha photoshop skola och alla är välkommna startavgiften är 890.- plus moms hoho:)

Kommentera

Publiceras ej