Shopaholic?

1kommentarer

I morse och igår kväll kände jag en väldigt stark dragningskraft till at gå i butiker och shoppa. Men så gick jag inte på min bank och betalade tillbaka lite skulder och såg sedan att jag inte har så mycket pengar, så nu har jag bestämt mej för att jag ska leva sparsamt. Trots att jag ville ta hål i öronen, köpa ett pandora armband, göra lösnaglar och köpa en jacka. Men Herregud!! Ni hör ju hur dyrt det låter. Jag får tänka att jag fyller år om en månad, kanske kan man önska sej ett pandora armband då :)

Det önskar jag mej i födelsedagspresent :)

Så vad ska man istället göra idag? Hem och städa och tvätta? Men det lät inte alls lika lockande som stan :( Men men ibland får man bita i det sura äpplet. Jag kanske ska ta och sparka med min spark en sväng. Jag har kommit fram till att jag ska träna minst 6 dagar i veckan, vi får se hur länge det håller. Men jag ska ju tävla i februari, så då måste man ju försöka komma igång lite.

1 kommentarer

stina

04 Jan 2011 15:25

haha! oj.. ne självklart inte.. jag tänkte bara på vilka jag kände till som fyller år på samma dag.

Kommentera

Publiceras ej