Sushi - gott?

2kommentarer

Jobbar med pappa idag. Gjorde det igår också. Det visar sej vara riktigt kul faktiskt. Anledningen att vi jobbar ihop nu är att han ska ta över mitt jobb och jag ska lära han hur man gör. Pappa är inte bäst på datorer, så det tar aningens längre tid än vad man är van vid, men det är bara att bita ihop och ha tålamod.

I eftermiddag ska jag på möte med samordnaren på mitt nya jobb, det ska bli jättespännande, hoppas man får svar på lite frågor kring lön och när det ska starta osv.

Och ikväll ska vi på planeringsmiddag inför onsdagsfikat som jag och pappa brukar hjälpa till med. Det är fika som man har en gång i veckan (uppenbarligen) för dom familjerna som ligger inne på sjukhuset och har cancer, lite välgörenhetsprojekt ;) Hursom helst så ska vi äta Sushi. Jag har aldrig smakat Sushi, så det ska bli jättespännande, jag kan inte för mitt liv tänka mej att det är gott, men man vet inte förrens man provar. Ni ska få mitt utlåtande sen ;)

Dagsformen: Är fortfarande lite snuvig, men det börja ge med sej. Imorgon ska jag sätta igång med simningen igen.

2 kommentarer

Julia

18 Jan 2011 13:54

Ohh, En Tisdag i spänningens tecken.helt klart :) Blir spännande att höra sen hur allt har gått åså :)

Annie

18 Jan 2011 17:01

Jag tycker att du ska läsa boken Zandra!

Kommentera

Publiceras ej