Tårframkallande

4kommentarer

Jag brukar inte läsa tidningar, varken på nätet eller papperstidningar, men ibland händer det. Idag hittade jag den här artikeln. Så gripande! Jag börja nästan grina och jag tror att många av er kommer börja göra det.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8371810.ab



Jag är hemma från jobbet idag, sjuk! Svininfluensan kanske? Har tråkigt som attans. Ligger för närvarande i soffan, med datorn på mej och ser på förhäxad. Ska se till å få i mej något att äta nu.

4 kommentarer

Stina

10 Jan 2011 11:27

mm, läste den tidagare..snyft...

kaowe

10 Jan 2011 21:42

sorgligt... jasså då har vi nåt gemensamt va hemma idag oxå:P när kommer nyårs inlägget;)

Julia

11 Jan 2011 14:10

Herregud Lindgren!!!!!! Som den lipsil jag är så var det förstås kört för mig....



Hemskt tragiskt alltså!

Elina

11 Jan 2011 17:03

Guud så sorgligt, man fick gåshud och höll på att gråta :O

Kommentera

Publiceras ej