Meck Zandra

2kommentarer

Förra helgen då vi var ute med skotrarna så gick Jonas skoter sönder. Alltind är det nånting med dessa jävla skotrar, dom kan aldrig bara fungera? Är det inte min det är fel på så är det Jonas... Hur som helst så hade Jonas bett mej att jag skulle skruva lös stötdämparna fram, för dom behöver renoveras. Detta för att vi ska kunna köra nästa gång han kommer hit.

Så igår gav jag mej iväg till farmor och farfar (där skotrarna står) och skulle skruva. Det var ju bara dömt att misslyckas och det visste jag när jag tog på mej uppdraget, men skam åt den som inte försöker! Gav upp efter typ tio minuter. Då kom farfar in och sa att Janne (min farbror) var på väg. Janne har hållt på med skotrar i hela sitt liv och det finns ingenting som man behöver veta om skotrar som Janne inte vet. Så jag berättade mitt problem och jag behövde inte ens be om hjälp innan han sa "jamen det är ju gjort på 5 minuter" och gick ut i garaget och kirrade biffen. Vilken underbaring, han lämnade till och med in dom för renovering. Snällt! :) SÅ jag slapp och Jonas slapp, så då kanske vi kan köra nästa helg. Glad!


2 kommentarer

Anonym

18 Jan 2011 09:53

var duktig du är Zandra! en jätte stor klapp på huvudet ska du få.

janne är duktig han också

gurra

24 Jan 2011 11:23

hej kul mannen nummer 1

Kommentera

Publiceras ej