Sammanfattning av 2010

3kommentarer

God fortsättning på det nya året allihopa! Jag tänkte sammanfatta 2010 med en liten lista och avslutningsvis får ni läsa om mina planer för 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var på min mammas bröllop :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mina nyårslöften va: Fota mer, inte äta godis/chips och gå ner 5 kg. Jag höll alla utom det sista, för jag insåg ganska snabbt att jag kan inte leva sunt och gå ner 5 kg, då måste jag typ svälta mej själv det hade jag ingen lust med, därför deletade jag det ganska snabbt från löfteslistan.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajjemen, Lina och Eddie, Angelica och Johan.
4. Dog någon som stod dig nära? Ne
5. Vilka länder besökte du? USA, Danmark, Rhodos(grekland)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Choklad
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 29 juli, då jag sa farväl till min underbara lägenhet på renmarkstorget 11 :(
8. Vad var din största framgång 2010? Jag sa upp mej från barncancerföreningen
9. Största misstaget? När vi kom hem från USA och hade inte tänkt på tidsskillnaden och hade bokat sista anslutningsresan hem, en dag för tidigt! Men vi skrattade lite och betalade sen var allt bra igen. Misstag är alltid bra att göra! Fast det kan ju kosta lite, men man lär sej.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar, men annars har jag klarat mej.
11. Bästa köpet? Nintendo Wii
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, as usual
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag och Julia åkte paragliding på Rhodos, det var helt underbart härligt och roligt. Julia delade dock inte min åsikt i det fallet.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Rasmus Seback - Jag kallar på daj
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar, men 2010 års upptäckt är att jag är inte så bra på att spara.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Shoppat
18. Hur tillbringade du julen? Med pappa i Nyland hos farmor och farfar
19. Blev du kär i år? Nej, det var jag redan
20. Favoritprogram på TV? The Vampire Diaries
21. Bästa boken du läste i år? Läste inte så mycket bäcker, men Harry Potter är alltid bäst!
22. Största musikaliska upptäckten? Volbeat och Jay Smith
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Tränade och blev bjuden på middag hos mormor
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Leggings och någon längre tröja.
26. Vad fick dig att må bra? Jonas, mina vänner och min familj (tråkigt svar, men kommer inte på något annat specifikt)
28. Vem saknade du? Madde, när hon var i afrikat
29. De bästa nya människorna du träffade? Sim Frida, otroligt härlig flicka :)
30. Bästa film? Harry Potter och dödrelikerna del 1
31. Roligaste händelse? -
32. Det mest oförglömliga det här året? När vi körde vilse med skotrarna uppe i fjällen, och vi fick bryta oss in i en stuga för att överleva. 28 minusgrader och snöstorm. Då var jag rädd ska jag säga er, men såhär efteråt så skrattar vi mycket åt det.
33. Tragisk & sorglig händelse? -
34. Årets beroende: Elena, Stefan och Damon i Vampire Diaries ;)
35. Planer för 2011: Ta taxileg, Tatuera mej, Roadtrip i USA, utlandsresa med Jonas någonstans och eventuellt Emy och Kaowe, nytt jobb på polisen, Fjällen, Mycket resor :) Ullared med Julia, Madde och Lelle (om dom vill) Besöka ishotellet.

3 kommentarer

Julia

04 Jan 2011 11:00

Skitrolig lista ju :D Den snor jag....

Julia

04 Jan 2011 12:12

Haha, den där knappen kan ställa till det!

Jaja, vi är lite lika ändå. Mer lika än vi inser ;)



Jaa alltså. Resa är ju bland det roligaste!!! Finns ju så många ställen man vill se. Dax att ta tag i det. Men ett land per år alltså...det är bra. Då kommer man iväg! Men det skadar inte om det sker fler gånger per år. ;) Men som regel en gång per år är mycket bra! Smart :D

Stina

04 Jan 2011 18:02

Sim Frida, haha! tog ett tag innan jag fattade att hon hette Frida från simmningen:p Sim, vilket namn!:p det där med Ullared, jag hänger på!!:p

Kommentera

Publiceras ej