Extremt dålig dag.

1kommentarer

Idag är jag på offantligt dåligt humör. Varje gång jag öppnar käften har jag bara lust att svära en lång jävla ramsa och är gråtfärdig mest hela tiden.

Dagen börjar alldeles utmärkt med att bilen gick igenom besiktningen... Eller?? Nej, såklart inte. Nu har dom hittat nya fel. Såhär tänker dom när det kör in en svart BMW på bilprovningen:
"Aha, finn fem fel, rolig utmaning!" För mycket riktigt, förra gången jag gjorde en hel besiktning fick jag fem anmärkningar och nu, två månader senare får jag fem NYA anmärkningar! Man kan bli förbannad för mindre!!

Man kunde tycka att det var nog med att jag missade jobbet två dagar den här veckan och det visade sig att jag inte fick någon sjukersättning för att jag är timanställd, så imorgon är det bara att härda och gå till jobbet helt enkelt... om jag tar kryckorna eller haltar mej fram, det återstår att se.

Någonting som förgyller min dåliga dag är att solen skiner, jag sitter nu på altanen i Norrmjöle och läser en bok och dricker iste. En annan sak som får mej att bli lite gladare är att jag fixade mina naglar igår och dom blev helt underbart fina:


Väldigt glittrigt och en ton av gammelrosa och på tummen en vit blomma. Inte riktigt Zandry-style, men jag är ändå sjukt nöjd.

Puss på er!

1 kommentarer

AFA Försäkring

25 Jul 2011 08:11

Hej!



Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg

att du skriver att du är sjukskriven.



Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).



Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring



Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



Vänliga hälsningar

Adam

AFA Försäkring

Kommentera

Publiceras ej