Feeling broken, barely holding on...

3kommentarer

Så känner jag idag, tycker extremt synd om mej själv. Trodde att jag skulle vara överlycklig när jag fått semester, men icket sa nicke! Känner bara ångest och vet inte alls vad jag ska göra... Blä, usch, fy!! Hatar att känna såhär. Vill bara dra täcket över huvudet och sova, sova, sova.

Sitter och kollar på alla möjliga resor nu och försöker rycka upp mej lite grann. Kom på att jag kan ju boka Eurobonus resor, så jag gick in på sas och kollade hur mycket poäng jag hade och det visade sig vara ganska mycket. Så nu är planen att flyga ner till Göteborg på torsdag och hälsa på Stina, sen åka vidare till Eeemy och därifrån åker jag direkt upp till Luleå och träffa Maowlin. Det är en ganska bra plan tycker jag.... och hör och hämpna, dom flygresorna kommer kosta mej 360 kronor!! Normalt hade det kostat cirkus 2000 kronor. Wooow!! Det ska löna sej att flyga mycket! :)


My Giiirls!! We'll meet again.

Puss på er!

3 kommentarer

Lina

26 Jul 2011 20:31

men va? har inte läst bloggar på ett tag (kretaresa mm) men ska du komma till gbg? varför har du inte sagt nåt? jag vill ju träffa dig! jag hade en liten plan att komma upp till DIG under semestern men jag hade inte råd :( När åker du till emy?

Stina

26 Jul 2011 22:05

Lina - Zandra nämnde faktiskt dig och ville träffa dig, men visste inte om du va hemma - hon bestämde detta idag, hihihi:D



Ja! du är såå välkommen hit mitt hjärtegull!;D

Emy

27 Jul 2011 11:42

Aww zandrie du e så söt:) jag måste försöka komma till Stina oxå, återträff vi gamla grannar:):)

Kommentera

Publiceras ej