Fylle sms/ringningar

2kommentarer

Alla har vi någon som vi alltid ringer/smsar på fyllan. Vissa ringer mamma, andra ringer pojkvän/flickvän och det finns dom som ringer/smsar mej! Jaa, jag verkar har blivit den där personen... missade samtal klockan 4 på morgonen och sms där personen i fråga undrar vad jag gör och hur läget är. Mycket märkligt tycker jag! Men ändå lite roligt, någon som tänker på mej :)


Jag måste bara visa en bild på min senaste kreation i lägenheten, dock inte helt färdigt men ni ser potentialen iaf:


Snyyyggt eller vad?? :)

Idag skiner solen igen. Så efter jobbet ska jag fixa mej en tonfisksallad och sätta mej på gräset utanför lägenheten och pressa och läsa min nya, mysiga bok :) Har bara läst 4 kapitel så jag kan inte rekomendera den än, men av det jag har läst så gillas den!

Igår såg jag på nya (för mej) avsnitt av The Big Bang Theory och Grey's Anatomy. Lovley. Ikväll efter jobbet blir det fortsättningen. Ska även ta mej an True Blood, nu ger jag serien ett andra försök efter mycket tjat från olika håll.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

21 Jul 2011 11:12

Hejbara..det bara flyger upp uppdateringar här :) kulkul!

Mysig eftermiddag hördu, somrig så det förslår :D snyggt med dina tavelramar. Jag är inspirerad, även till att spraya :D och roligt med nya avsnitt och serier. Perfekt till sena kvällar, sköna mornar och åskiga och regniga och åskiga dagar :D

Stina

21 Jul 2011 22:45

oh! jag känner mig hedrad som få va med på väggen -puss på dig! saknar dig min vän <3

Kommentera

Publiceras ej