God natt.

1kommentarer

Det känns som att jag är ensam i hela sverige som är vaken nu. Seriöst? Jag var skit trött för några timmar sen men sen har jag legat vaken och grubblat på en massa strunt och nu är jag pigg som Attans. Så vad gör jag? Jag ser på det mest tragiska programmet i världshistorien: Big Brother. Men jag fastnade för det så här i spöktimmarna.

Och ont i skinkan har jag. Tack för informationen tänker ni nu. Men jag förstår faktiskt inte vad som hände i lördags. Jag måste ha ramlat på rumpan helt enkelt. Det var i alla fall en klockren kväll på alla sätt och vis. Hängde med Rickard, John, Peter och Micke, härligt gäng. Vi kollade på bilar, åt sockervadd och gick till Olles. Sen blev det efterfest hemma hos mej till 5 på morgonen. Jag var inte piggast dagen efter när jag skulle jobba;)

Nu ser jag på how i met your mother. Hoppas ni har en god natt och att ni sover gott i era sängar. En nattmacka blev jag just sugen på:)

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

05 Jul 2011 22:01

Haha! Zkinkan ;)

Kommentera

Publiceras ej