Jobb, jobb, jobb.

2kommentarer

Tanken var ju att jag skulle ha jobbat hela veckan... det blev inte riktigt så, men jag kommer klara mej ändå. Jobb igår, idag och på måndag sen går jag på en välförtjänt semester. Vad som ska hittas på ett inte 100 bestämt än men några alternativ är utomlands, Stockholm, Luleå.. Jaa vi får helt enkelt se vad som händer.


Så här ser nyckelknippan ut när jag är ute och jobbar, många nycklar att hålla reda på, många brukare att besöka.

 
På lördag ska jag ut till stugan och fiska med brorsan. Det blir myyys. Vi ska lägga ut nät, kasta med kastspö och röka fisken... jaa, filéa kommer vi såklart också göra, det är dock inte fullt lika roligt :P

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

22 Jul 2011 17:41

Det blir en bra semester detta Lindgren. Jag är övertygad :D

Stina

22 Jul 2011 18:24

oooh, jag har ju semester med tis, ons, tors och fredag!!!;D koooooooom hit! ULLARED ULLARED ULLARED

Kommentera

Publiceras ej