Leon

2kommentarer

Igår efter avslutat jobb for jag till Lenita och Mattias och kolla på film. En gammal 90-tals rulle som var rätt bra ska jag erkänna. Leon heter den. Handlar om en lönnmördare som får en 12 årig flicka på halsen som vill att han ska lära henne allt hon kan. En ganska så enkelspårig film, blodig som tusan, men ändå förvånansvärt bra.

Under hela filmen satt jag och störde mej på en sak, nämligen Nathalie Portmans frisyr...

Så här såg hon ut i filmen. Herregud! Inte okej!! Hur fan kan man se ut sådär uppi skallen? Men det är klart, det var ju någa decennier sen


Vaknade upp idag, helt utsövd dock kändes det väldigt tomt i sängen av någon anledning, saknar sällskap :/
Såg lite Big Bang theory, kungserien!! Sen for jag till stugan och fiskade med Daniel. Strålande väder här vid havet, sol, blåsigt, helt brämsfritt.
Vi har lagt ut nät, fiskat med spö, badat, åkt båt, målat min byrå, rökt fisk, gått på skogpromenad... Jaa, vi har hållt oss sysselsatta. Jag älskar verkligen att vara här i stugan, lätt mitt bästa ställe på jorden!!

Nu regnar det. Mamma och Daniel ser på teve, Åke läser en bok och jag sitter här och bloggar.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

23 Jul 2011 21:24

Jag kan sälla med dig någon dag :)

Den där Leon tycks inte vara någon film för mig. Jag rekomenderar Pearl Harbour! :P



Ah men eller hur? Shit pommes alltså. Överemotionell som jag är så grinar jag och är i chock här i sverige, trots att jag inte känner någon i Norge. Kan bara tänka mig hur det ska vara där borta. Jag ryser, och mår illa. Barnen som var där är ju ärrade för livet.

Stina

24 Jul 2011 14:20

Ja, sån frisyr har jag haft...

Kommentera

Publiceras ej