Lördagkväll...

1kommentarer

Jobb hela kvällen... Känns som att det är söndag idag. Alla känns bara allmänt sega och jag har dragits med in i det. Nu sitter jag på jobbet och väntar ut tiden tills jag ska besöka min sista brukare, sen ska jag hem. Klockan är då 21:30 och man borde ju förstås hitta på något, men vad?

Jag orkar fan inte ens anstränga mig att hitta en sysselsättning ikväll, sånt humör är jag på! Eventuellt att det blir en promenad längst strandpromenaden och sen peta naveln framför teven. Roligare än så får jag nog inte ikväll.

Hoppas ni har en lite ljusare lördagkväll framför er.

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

17 Jul 2011 09:50

hehe jo, jag kände på mig det, så jag skrev det att vår toa finns:p hade ju lagt upp bilder i min gamla blogg förut om alla rummen inkl badrummet, men ingen skulle säkert komma ihåg det:p



när kommer du söderut?:D jag är ledig vecka 30;)

Kommentera

Publiceras ej