Nu börjar semestern :)

0kommentarer

Idag har varit en fantastisk dag på många sätt. Vaknade upp, pigg och förväntansfull. Lunchade med Madde på kajen, tokmysigt! Vi hade beställt en picknickkorg från caféstation och njöt av solen. Sen började packningen inför min "välplanerade" semester. Jag vet vilka jag ska träffa och vart jag ska fara, men inte när och hur och jag vet inte när jag kommer hem igen, enda jag vet är att jag börjar jobba den 8:de.

Tog flyget till göteborg tidigare ikväll och blev upphämtad av Stina och Emil för att sen åka till det omtalade torpet. Vi har suttit uppe och snackat om allt möjligt, mycket trevligt. Men nu är det sova sängen som gäller, eller rättare sagt: luftmadrassen, hoppas jag har mer tur med den här än när vi var på tävling i juni.

Imorgon kommer Emy och på lördag blir det gekås och födelsedagskalas. Jag har lovat Emy att jag ska gottgöra henne för att jag glömde säga grattis när hon fyllde år, vet dock inte hur än, men jag sover på saken.

God natt, sov gott!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej