Part II!

2kommentarer

Ja, som sagt så var jag ju och såg Harry Potter igår på premiärdagen och nu undrar ju säkert alla vad jag tyckte. Jag tänker göra recentionen kort: Den hade allt! Och den uppfyllde alla mina förväntningar. För ett inbitet Harry Potter-fan så kan jag inte vara annat än kalasnöjd med den sista filmen. Sista filmen... Nu är det alltså över på riktigt... Sorg!


Har haft en tuff dag på jobbet idag. Inkorgen var full och halva delen av personalstyrkan är på semester/hemma med sjuk katt ;). Så vi som var kvar fick jobba ihjäl oss, hann varken med fika eller pass-sortering. Hoppas på en lite lugnare dag imorgon.
När ena jobbet var slut for jag till brorsan och fick världens godaste lunch, Grillad tandori lax, tummen upp! Sen började nästa jobb. Nu är jag uppe i 70 timmar i juli, så lönen kommer att vara helt okej i augusti.

Inget egentligt roligt att skriva om idag, men jag fördriver tiden lite mellan brukarna, fick världens hål... så vad ska man göra?

Joo, förresten. Jag tycker det verkar som att Östkusten/Norra norrland står för det bästa sommarvädret hittills.. Och ni västerlänningar snackar om att västkusten är Sveriges framsida, Pyttsan säger jag åt det!!

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

14 Jul 2011 21:19

Fy tusan för en bra film!!! Kan inte fatta att det är över nu! Vad ska vi ta oss till? :'(

stina

15 Jul 2011 07:06

då kanske jag ska ta o se 5an6an och de två sista filmerna då:p då har jag nått o se framemot:)



härligt , bra jobbat! lön är alltid gott:) jag längtar så till löning!:D

Kommentera

Publiceras ej