När ska man vara nöjd?

1kommentarer

Som tjej är man tydligen aldrig nöjd. Är man tillsammans med en kille som är bilnörd, så vill man istället ha en som är datanörd. Har man en kille som är snygg, så vill man hellre ha någon som är lite fulare för att han inte ska dra till sig så mycket tjejer. Har man en som gillar att festa, så vill man hellre att han ska vara friluftsmänniska. Har man en som är vältränad, så tycker man att han spenderar mer tid på gymmet än hemma. Har man en kille som har gott om pengar så tycker man att han jobbar för mycket.

Aldrig kan man vara helt nöjd. Nu talar jag såklart från en singels synvinkel, men är det inte lite så? Det finns alltid någonting man skulle önska att man kunde ändra på hos sin partner. Varför ska det vara så? Är det för att vi alltid vill sträva framåt och alltid prova på nya saker. Drömmar och mål ändras hela tiden, så det man tycker om hos en kille kan väl också ändras. Kanske är det som Lenita säger; Det är inte tänkt att vi ska leva med en och samma människa för resten av livet. Men jag hoppas fortfarande att jag ska träffa min perfect match som jag aldrig blir less på ;)

Jag passar på att bli lite djup såhär på torsdagseftermiddagen ;)

Sol och bad igår med Lenita och Emma. Sen trimmade jag musklerna med lite bodypump, fan va duktig jag var! Sen sprayade jag mina ramar som jag har köpt på Ikea. Ska ju göra ett kollage på en vägg hemma, så jag hade köpt en massa svarta ramar för jag tyckte det skulle passa, men ja... jag ångrade mej helt enkelt och ville ha silver istället, så jag var extremt kreativ och sprayade om dom med hobbylack från biltema :)

Passa på och njut av solen idag och tänk på mej när jag sitter i min Attendo-bil och kör emellan mina tanter och farbröder som behöver hjälp :)

Puss på er!

1 kommentarer

stina

07 Jul 2011 19:49

hehe! det som är meningen med livet;) det ska alltid finnas nått som anses vara bättre, o man kommer aldrig ha det fullt 100, men man kommer lyckas att komma åt näst intill 100!;) annars skulle man inte ha nått att diskutera o gnälla över;);) oh! den är inlåst i garderoben, hemma i ume. Så himla typiskt att jag inte ha med den! för hade blitt bra nu tänke på tiden omitt nytänkande! menmen:S

Kommentera

Publiceras ej