Vännäsdagarna

0kommentarer

Vännäsdagarna 2011, I was there! ;) Det var grillfest hos Daniel och Jenni i deras nyrenoverade hus. Vi anlände till Vännäs 13.30 och gick på marknaden en stund, men det var så sjukligt varmt så man höll på att smälta bort. Men köpte mej en fin väska i alla fall. Sen började festen och här kommer ett litet bildspel från kvällen :)


Daniel, Åke och Mamma sitter i skuggan och väntar på maten. Åke är glad :)


Grillning. På bilden Dalle och Danne :)


Min goda mat. Hur aptitligt ser inte det där ut? :P


Folket sitter och äter på soffor och madrasser och allt möjligt.


Lenita var glad hon med, och full ;)


Egobild                                          Min idol och jag!

Jag och Jenni hade smutsiga fötter...


Barnen kom fram inom oss i takt med att man började bli mer och mer berusad, på vägen hittade vi en lekpark och tog tillfället i akt och åka lite rutchkana.


Jag är glad för jag får en puss av Jenni :)


Brorsan och jag, vid det här laget börjar vi bli lite slitna ;P


Såhär tungt är det att bryta arm mot Lenita ;P HAHA...


Kvällen avslutades på hotellet i Vännäs med hamburgare.


Zandra gillar öl...                          En sista sväng till lekparken..



Fantastiskt rolig kväll!! Med underbart roliga och trevliga människor. Jaa, mer behöver faktiskt inte sägas...

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej