Wheels idag och ikväll!

2kommentarer

Jag hatar att jag ska måste påverkas så jävla mycket av andra människor. Varför kan jag inte bara sköta mitt och skita i andra?? Torsdagens besked och händelser var väldigt irriterande och tog upp mycket energi från mej. Mitt nästa mål med livet är därför att lära mej att inte låta andra människor stjäla energi från mej, det är ett svårt mål men jag är fast beslutsam att jag ska lyckas!

Veckan har tillbringats största dels på stranden, så jag var uppriktigt sagt glad när det kom en regnskur igår så jag fick städa i ordning i lägenheten och tvätta lite och framför allt vila huden från solen.

Mycket roligt har hänt och det finns jättemycket jag vill skriva om, men tiden finns inte nu... nu börjar ett arbetspass på 4 timmar, sen ska jag fortsätta min dag på Wheels. Har tidigare idag varit och kollat på snygga bilar med brorsan och ikväll fortsätter festligheterna i någon form.

Jag önskar er en trevlig kväll/helg.

Puss på er!

2 kommentarer

Annie

02 Jul 2011 18:08

Det har jag också kommit underfund med under den senaste tiden. Inte lätt, men alla är vi under ständig förändring och förhoppningsvis till det positiva också :)

Lina

02 Jul 2011 21:16

usch, du gör mig alltid så nyfiken haha, vad var det för besked och händelser som tog energin? Men gött att det inte längre ska påverka dig!

Kommentera

Publiceras ej