Birsta -Ikea avklarat!

0kommentarer

I torsdags startade vi tidigt från Umeå med en hyrsläp på OK/Q8 och en gammVolvo lånad av pappsen. Vi gick och shoppade kläder när vi kom fram och hela fredagen ägnades åt att välja ut rätt möbler och div. attiraljer som ska komma att pryda alla våras lägenheter.

Vi landade i Umeå igen kl 23:00 och jag var hemma 1,5 timma senare. Gissa om jag har tagit det lugnt idag? Vaknade vid 10 tiden men tyckte att jag hade förtjänat att ligga kvar en stund till, så det gjorde jag och vaknade en timma senare, hoppade in i duschen och nu sitter jag här och borde fara till lägenheten och börja packa upp alla grejer och få allting på plats, men det är en seg förmiddag.

Nu är jag mätt på shopping ett tag, dock det är fortfarande lite grejer som saknas som jag inte kunde hitta på ikea. Funderar på att göra som Madde, ta tre shoppingfria månader, skulle jag klara det? :P

Jaja, nu ska jag äta frukost/lunch sen far jag till sjukhusgatan 2a och börjar dona runt lite :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej