Dagens outfit är tillbaka...

2kommentarer

...fast jag vet inte hur länge den stannar, men det återstår att se ;)

Helgen har dragit förbi med lokala regnskurar, men nu är solen äntligen här. Inte ett moln så långt ögat kan nå! Dock har jag varit inne hela dagen och jobbat och donat i lägenheten som för övrigt ALDRIG tycks bli färdig, jag har börjat vänja mej vid att det ser ut som ett bombnedslag.

Så till dagens outfit:



Tröja: Gammal som gatan, från Nicole.
Kjol: Gina tricot
Leggins: London baby ;)

Löshår: London :P

Min mamma tvingande mej att köpa detta löshår, det är andra gången jag använder det. Jag tycker det ser så falskt ut, men när man betalar dyra pengar för något vill man ju använda det! :P

Ikväll är det shopping för hela slanten. Utförsäljning på VILA-kläder på i20 med Lenita, Madde och Emma.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

29 Jun 2011 19:30

Fin outfit! :D



Tack för en härlig dag! Ser fram emot mågna sådana framöver :)

Anonym

05 Jul 2011 21:20

Vad snyggt! :) vilken är din favoritbutik? :)

Kommentera

Publiceras ej