Det värsta är över.

1kommentarer

Tävling i helgen då. Sollefteå är platsen och risö-sim är tävlingen. Det var strålande väder när vi lämnade Umeå, 30 grader och inte ett moln på himlen, man var ju lagomt peppad att sitta i en minibuss utan AC i två timmar, nja!

För mej var första tävlingsstart 400 medley, fruktansvärt jobbigt! Fy fan! Men jag överlevde med nöd och näppe och ett nytt svenskt rekord lades till meritlistan:)

Nu ligger jag här på min luftmadrass, som jag här fått låna av Örjan, ner bäddad i en kokhet sovsäck i ett klassrum, inte världens lyx men det ska väl gå.

2 minuter till läggdags. Imorgon ska det simmas 50 fjäril, 100 rygg och 50 fritt, det blir nog en bra dag imorgon, roliga distanser.

Avslutningsvis så hälsar min sänggranne Jonte till alla läsare.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

11 Jun 2011 18:40

Minibuss utan AC, i like ;)



Svenskt rekord? Jo man tackar! Fasen vad grym du är :)



Jag ser fram emot att få se bilder och höra allt kul på måndag. Hälds din sängkompis, och alla andra :)

Kommentera

Publiceras ej