En tråkig lördagkväll.

0kommentarer

Som jag har längtat efter den här dagen; en kväll att göra ingenting på, men nu när den väl är här så klättrar jag på väggarna av uttråkning. Det var så länge sen jag gjorde ingenting, så jag kommer knappt ihåg hur man gör.

Idag har jag varit i lägenheten hela dagen och donat på. Har packat upp allting till köket och badrummet så där är det nästan klart. Sen har jag påbörjat insortering av kläder i min Walking Closet ;) och där kunde jag kostatera att jag har verkligen mycket kläder, så roligt. Hade mycket skor också, men några favoriter har kasserats, så mängden minskade dramatiskt, men det finns ju nya på affärn!!


Ett härligt tankesätt från IKEA. :)

Morgondagen fylls utav ännu mer flytt. Åker till Vännäs och lånar bilen av Daniel och sen ner till stugan och hämta sängen min och sen packa in tv+tvbänk så jag äntligen får in lite möbler i lägenheten och så jag så småning om kan sova där. Sen blir det grillning hos Jan. Så imorgon ska jag inte göra ingenting, det blir bra!

Hoppas ni har en kanonbra lördagkväll.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej