:)

2kommentarer

I morse ändrade jag min rutin. Jag ställde klockan på 07.00 istället och tänkte att om jag sparade den där sista halvtimmen så skulle jag vara piggare och kliva upp då. Det gick ganska bra faktiskt, men då hade Stina läst mitt tidigare inlägg och tänkt att hon skulle ringa och väcka mej. God tanke, men dessvärre så var hon väldigt pratsjuk, så det blev stressigt ändå! Men jag hann duscha i alla fall också fick jag ju prata med min underbara tremening, så jag klagar inte på morgonen :)

Snart slutar jobbet för dagen, då styr kosan mot Nydala där jag ska njuta av bad och sol i mängder. Sen tänkte jag ta mej till Holmsund och simma lite, det var ett tag sen nu.

Hoppas ni har en fin dag i solen.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

30 Jun 2011 21:52

Ohhh :D Good girl! Imorgon kanske jag gör samma sak? Jag menar, kan du så kan jag ;)

Stina

01 Jul 2011 09:48

hihi fniss fniss:D

Kommentera

Publiceras ej