Jag ogillar sånna här mornar.

1kommentarer

I morse var en dålig morgon. Det började med att jag sov liiite för länge, låg och lyssnade till grannen ovanför som spelade gammal 90-tals musik och drömde mej bort lite sen gick jag in i min överfyllda walking closet och skulle välja kläder för dagen, och vad tusan hittar jag? INGENTING!

Idag ska jag bli fotad i en miljö som får mej att må bra, till boken som jag ska vara med i. Jag valde simhallen såklart! Tänkte därför att jag skulle vara lite representabel och ha min snyggaste outfit, det blev inte så! Jag valde en jeanskjol, ett blommigt linne och en vit kofta. Hade tagit kort och visat, men sitter på jobbet och ska börja med mina sysslor nu. Jag förstår att ni lider med mej och mina problem ;)

Ha en bra dag.

Puss på er!

1 kommentarer

Örjan

16 Jun 2011 22:51

Tur att jag hjälpte till att sparka upp dig då :p

Kommentera

Publiceras ej