Jävla målare!

1kommentarer

I söndags tog jag mitt pick och pack från lägenheten för att sova hos Madde några dagar, för på måndagmorgon skulle dom nämligen komma och tapetsera. På tisdagmorgon for jag förbi lägenheten för att hämta lite nya kläder, då hade dom inte ens börjat tapetsera dom hade bara ställt in lite grejer i hallen och stuckit såg det ut som. Idag hade jag blivit lovad att dom skulle vara färdiga men när jag kommer dit är det minsann inga nya tapeter på väggarna. Jävla målare! Va fan har dom gjort i tre dagar?!

Jag som hade tänkt duscha och byta kläder och ikväll hade jag planerat att mamma skulle komma förbi och titta på min nytapetserade lya, men icket sa nicke! Istället sitter jag i tvättstugan, som för övrigt är Kung! Fyra tvättmaskiner och det verkar typ alltid vara ledigt. Tänkte att jag kunde passa på när mina planer ändå blev förstörda.

Jaja, inget att grina över egentligen. Jag är en glad människa som ser alla motgångar som en möjlighet, Haha! Ska gå över till mitt gamla jobb nu och hälsa på pappa.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

15 Jun 2011 21:53

Gillar inställningen Lindgren! :) Och tids nog så blev dom ju iaf klara. Ser fram emot att komma och kolla på fräschingen inom mycket snar!

Kommentera

Publiceras ej