Lovley

0kommentarer

Nu har jag äntligen fått nycklarna till min lägenhet, eller jag fick dom igår men jag däckade i sängen vid halv tio så jag hann inte skriva igår.

Fick hjälp av SötJens att bära in kartonger igår och fick även min första inflyttningspresent i form av en svampkniv, jag den kanske kan komma till användning någon gång:-p Angående tapetvalet så har jag fortfarande inte lyckats bestämma mej, men jag har kommit fram till en ljus tapet i alla fall. När jag tittade på lägenheten första gången i mars så verkade det som en jätteljus lägenhet, nu har det (till min stora besvikelse) växt upp en gigantisk björk utanför balkongen som definitivt inte fanns där innan. Suck, men den har sin charm ändå. När jag är färdig med allt kommer det bli kanon. Men ja, det ska sägas: jag har bytt ner mej, men vad gör det då? Huvudsaken att jag trivs och det är jag säker på att jag kommer att göra när jag kommer i ordning:)

Imorgon blir det IKEA, då ska det shoppas för hela slanten. Kul!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej