Studiebesök

1kommentarer


Det är roligt att jobba på polisen! Idag fick vi ett break i dom dagliga rutinerna för att kolla på när polishundarna tränades, det var häftigt, jäklarns så bra pli det är på dom där schäferhundarna.

Och strålande väder är det idag, jag måste medge att jag tycker att det är lite jobbigt, man blir som seg på nå vis. Men jag tänker minsann inte klaga, för här ligger jag på min bakgård och solar. Har just lärt känna min första granne, vad han heter det vet jag inte men han var trevlig iaf, vi kanske gör solsällskap fler gånger:)
Nu väntar jag på Lillefot som kommer hit om en stund och vi ska dra till nydala och bada, mys!

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

09 Jun 2011 22:10

Kul med bilder hördu, fler borde gå i dina fotspår :P



Men eller hur, att det var roligt?? Sjukt coolt att se vilken pli dom hade. Hundarna vände ju för tusan i luften när dom blev ropade på. Fräckt! Mycket träning bakom dock..som vi hörde :)

Kommentera

Publiceras ej