Älskar vintern!

3kommentarer

Vintern är min absolut bästa årstid. Jag bara älskar allt som har med den att göra, snö, kallt, skoter, slalom, pulka, gnistrande soliga dagar och Norrsken. Wonderful! Det är långt ifrån alla som delar detta nöje med vintern har jag märkt, när alla andra är överlyckliga att det är plusgrader och att snön smälter, samtidigt så gråter jag lite inombords.
 
Sånna hära underbara dagar FÅR man inte sitta inne, det är typ straffbart!


Min fina skoter som tar mej dit jag vill i snölandskapet. Dock så startade den inte igår för att jag är så svag och orkar inte dra igång den. :P


Min nya skoterhjälm som jag fick i julklapp av bröderna.


Brunnsjön. Danne kom dit en sväng med. Pappa sätter på maggot på pimpelspöt.


Pimpla pimla. Jag är alltid lika spänd över att pimla, men efter 5 minter så är jag less :P


Och grilla korv, det är ju bara ett måste.

3 kommentarer

Annie

06 Mar 2011 19:38

Jag ääälskar vintern jag också! jag tampas med en massa skåningar här nere som HATAR snö. Och så vill jag börja åka längdskidor, men jag bor ju i fel ände av landet för det. Men nästa vinter, då jävlar!

kaowe

06 Mar 2011 19:51

Jag hatar VIIINTER:) men förstår vad du menar kanske skulle ja ha en annan uppfattning om vintern om ja bodde i Norr:P Men har en plan flytta till tailand över vintern o komma hem till sverige när d börjar bli varmt igen:D Pimpla vill ja testa på ser så spännande ut men skulle säkert oxå tröttna efter 5min:P ja grilla korv är ett måste definitivt:) O grattis till ditt nya jord POLIS:P

kram:)

Julia

06 Mar 2011 20:38

Åhh, grilla och pimpla..det måste vi bara göra när vi åker till fjälls...så jäkla kul :D Nu är jag otroligt taggad...vi kommer få det fantastiskt :)

Kommentera

Publiceras ej